Muutama vuosi sitten löysin ensimmäisen tyttöystäväni netistä. Matkustin hänen luokseen toiselle puolelle Suomea. Suhteemme loppui lyhyeen, mutta olemme siitä asti säilyneet hyvinä ystävinä.

Vuosi sen jälkeen olin erään naisen kanssa. Ikinä emme suhteeseen asti kerenneet, mutta säädimme monta kuukautta. En tiedä rakastinko häntä vai en, mutta tunteeni olivat voimakkaita.

Tämä nainen kohteli minua todella huonosti, hän petti, pahoinpiteli. Suorastaan pilasi elämäni, mutta en osannut päästää irti. Jonain päivänä sitten vain tajusin sen, etten mä ansaitse sellaista kohtelua. Jätin naisen, mutta olo oli hyvin syyllinen. Hän yritti tappaa itsensä takiani.

Vuosi tapahtuneen jälkeen olen tajunnut, ettei se ollut minun vikani. Se ihminen oli täysi narsisti, joka sai minut tuntemaan itseni syylliseksi kaikesta. Se ihminen satutti jatkuvasti ja annoin anteeksi.

Olen kiitollinen, että pääsin pois siitä. Kyseinen suhde muutti minua itseäni, se teki minusta vahvemman. Se sai minut tajuamaan sen, että mitä ansaitsen. Loppujen lopuksi minun tulisi kiittää häntä siitä että kohteli minua niin. Se satutti silloin, oikeasti.

Hetki suhteemme jälkeen, vei kyseinen nainen parhaan ystäväni joka oli minulle kaikki kaikessa. Nykyään he ovat kihloissa ja tämä nainen kohtelee entistä ystävääni samalla tavalla miten minua kohteli. Se satuttaa enemmän, kun tiedän ettei ystäväni osaa lähteä suhteesta ja oikeasti kärsii siitä miten häntä kohdellaan. Menetin parhaan ystäväni kokonaan entisen naiseni takia. Mitä tämä kertoo tästä ihmisestä? Narsisti. Manipuloiva.

Ihminen joka rakastaessaan vain satuttaa toista ihmistä. Sellaisesta ihmisestä välitin tosissani.

 

fridaxxx